}

2016/04/27

Musika hedabideetan

  • Helburuak: musikaren eta irudien arteko harremanak aztertzea, musikaren funtzioak zineman eta publizitatean desberdintzea eta informazio-iturriak autonomiaz erabiltzea.
  • Prozedura: Bi ikerketa lan egin beharko dira.

1. PROIEKTUA: MUSIKA ZINEMAN

Aukeratu zuen gustoko pelikula baten atala (hasierako izenburuak, akziozko eszena, koreografia edo abesti bat...) eta bilatu zati hori Interneten (Youtuben ziur aski topatuko duzuela). Ez baduzu aurkitzen zatia zehazki, idatzi pelikularen zein minututik zein minutura arte irauten duen eszenak. 

Bilatu pelikularen hurrengo datuak eta Driveko DOC  (testu-dokumentua) batean jasoko dituzu. Ondorengo puntuak ez dituzu orden zehatzean jarraitu behar, gida bat soilik da hasierako ideiak ateratzeko. Behin eginda, antolatu eta idatzi estiloa zainduz (Gomendioa: hasi datu orokorrak edo errepikatzen direnak kokatzen eta gero datu zehatzak, iritziak...)

1. Testuingurua
- Pelikularen izenburua, zuzendaria, urtea, herrialdea, generoa.
- Aukeratu duzun zatiaren URLa edo zatiaren minutajea (nik adibidea ikusi ahal izateko)

- Musika originala, maileguzkoa edo moldatua.
- Musikaren konposagilea/k. Musikagile horrek parte hartu duen beste filmak.
- Beste datu aipagarririk? (gertakizunak grabazioan...)

2. Musika zelan agertzen den eszenan: diegetikoa edota inzidentala. Argudiatu.

3. Musikaren funtzioak eta sinbolismoak (deskribatu musikaren eta istoriaren arteko lotura)
- Espresiboa: eszenaren emozioan sartzen laguntzen gaitu.
- Pertsonaiaren nortasunaren deskripzioa da (leitmotiv).
- Mugimenduak edo soinuak indartzen ditu.
- Uneak edo eszenak lotzen ditu (flashback, denbora luzean gertatutako egoerak...)
- Narratiboa: testuingurua ematen dio eszenari (lekua, aroa...)
- Sinbolismoak aztertu (erritmoa, doinua, bolumena, tinbrea...)

4. Balorazio pertsonala:
- Gustuko ditugun osagaien kalitatea baloratu.
- Eszenaren osagairik bitxienak.
- Iritziek azalpena egoki ixten dute

Lana behin amaituta, Drivez nirekin partekatu 



2. PROIEKTUA: MUSIKA PUBLIZITATEAN

Aukeratu zure gustukoa den iragarki bat eta bilatu bideoa Interneten. 
DRIVEn aurkezpeneko zure diapositiban ondorengo datuak eta iragarkiaren analisia idatziko dituzu: 

1. Iragarkiaren informazioa
a) Produktua / Marka
b) Slogan (esaldia, leloa…)
c) Iragarkiaren zergatia (data zehatz baterako?) eta istorioa (laburbildu
zer gertatzen den iragarkian: egoera, pertsonaiak, gertakizunak…)
d) Nori dago zuzenduta (generoa, adina…). Zergatik uste duzu zuk hori?

2. Musikaren azterketa
e) Zenbat musika/k desberdin entzuten dira?
f) Aldatuz gero, noiz aldatzen da musika? Aldaketak lotura dauka istorioarekin?
g) Musikaren karakterea (sortzen zaizkizun sentsazioak, emozioak...) eta eszenekin / istorioarekin duen harremana
h) Musikaren jatorria (maileguzkoa edo originala) eta erabilera mota (jingle, cover, moldaketa…)
i) Musikaren konposagilearen datuak
j) Zer musika-mota da? (estiloa: pop, rock, klasikoa…. / instrumentala, ahozkoa, ahozko-instrumentala)

Hurrengo web orrietan iragarkien musikari buruzko datuak topa ditzakezue:
https://cancionesdetelevision.com/
http://www.lascancionesdelatv.es/

3. Balorazio pertsonala:
Zure ustez, iragarkian erabiltzen den musika egokia da produktu hori aurkezteko?


Ez didazue ezer bidali behar, nik baimena daukat aurkezpeneko diapositibak ikusteko eta zuzentzeko. 

LANAREN ADIBIDEA:



No hay comentarios :

Publicar un comentario